Sexy Cecilia

Såna här mejl gör mig varm och glad:

Am Cecilia med namn, är vacker och sexig, är 5,9 meter lång, är 25 år, är enkel sinnad person, lättsam personen, undergiven, lojal, ärlig, omtänksam, vacker, lättförståelig, trogen, ärlig, pålitlig.

Jag vill verkligen en man som bryr sig och älskar mig, jag behöver en man som alltid kommer att berätta sanningen från sin heart. I behöver en man som kommer att vara min bror mina bästa vänner och om naturen tillåter det min man, men om äktenskap är av det, kommer jag inte ihåg men så länge vi fick tillsammans med äkta kärlek jag definitivt kommer att satisfied. I läsa om din profil jag utveckla en känsla som jag vill starta en relation med dig, i alla fall, kom jag hela din e som jag letade efter information på den här Google webben, hoppas ni kommer att bära med mig hur metoden passar dig vilken typ av man som jag behöver i mitt liv, kan du kontakta mig med min e ovan, så att jag kan skicka mitt foto, och vi kan börja därifrån och inte bara att jag har något viktigt att berätta.

Jag ser fram emot att höra från dig snart,
Sexy Cecilia.

Verksamhetsutvecklare med inriktning på webb och nya medier. Statsanställd. Fritidsfotograf och fd arkeolog. Web, development, social web, amateur photographer.

Tagged with: ,
Publicerat i Kul?
3 comments on “Sexy Cecilia
  1. Erik Sellström skriver:

    Jag blir varm och glad av följande typer av mejl:

    ”NOTIFICATION OF ELECTRONIC AWARD

    Felicitation,,, You have been selected as the Grand recipient of the Global E-Services Reward Program. This entitles you to receive 2.5, million. Particulars of your award information is stated below:
    Reference Number: DLA-1E4
    E-ticket Number: 0902180037/A6
    Amount: 2,500,000.00 (Two Million, Five Hundred Thousand Dollars)

    You are to establish contact with the Enquiry Officer via the e-mail address below with the information’s necessary such as your – Name:, Address:, Phone/Fax:, Cell Phone:, Email:, Alternative Email:, Occupation:, and E-ticket number:

    Enquiry officer’s contact details: Kenneth Waters, Tel: +31-616-481-569, E-Mail: [kennethwaters@yahoo.cn] NOTE: You are expected to contact the Enquiry Officer for details of claims.

    Yours faithfully,

    Martin J
    Promotions Co-ordinator.”

    Bara under de senaste månaderna har jag blivit ekonomiskt oberoende och kan nu ägna mig åt ideella uppdrag som att skapa en bättre värld. Gött.

  2. Petter Karlsson skriver:

    Åh vad fint!
    Hon måste ju ha JÄTTE-långa ben (om man gillar sånt).

Kommentera

Senaste kommentarer
Kategorier
Flickr Photos
Instagram
Landvetter. #streetphotography Hållplats. #streetphotography Las Vegas-dansarn och Foto-Barone. Nya bekantskaper på Kungsportsplatsen. #streetphotography
Tidgare inlägg
