#blogg100 – Mer näthatt, mindre näthat

Jag hade just berömt dotterns fina hattbilder som hon publicerat på sin blogg när jag kom på att det var läge att börja fundera på vad jag skulle blogga om ikväll. Så jag bad henne om råd. Svaret kom snabbt:

– Nåt om hattar, hahaha.

Nu stannade det inte där. In kom Jonas ”Jävla Skitsystem” Söderström i flödet och började ställa frågor om ”näthatt”. Sannolikt inspirerad av den ganska intensiva debatten kring ”näthat”.

Man kan väl slå fast att det vore fint om det var mer näthatt, mindre näthat. Det kan vi väl komma överens om?

Bra, då fortsätter vi här då.

Jag är inte den som bangar så här kommer en liten bildkollektion med några hattar jag mött genom åren. Det äldsta mötet är från 1985, Gissa vilket.

Verksamhetsutvecklare med inriktning på webb och nya medier. Statsanställd. Fritidsfotograf och fd arkeolog. Web, development, social web, amateur photographer.

Tagged with: ,
Publicerat i #blogg100, foto
3 comments on “#blogg100 – Mer näthatt, mindre näthat
  1. Tanja Simone skriver:

    Som ett hat trick i bilder liksom.

  2. Kristina skriver:

    Underbar hattsamling, me-like🙂

  3. Petter Karlsson skriver:

    Blir det inte lite väl hattigt såhär?

    8)

Kommentera

Kategorier
Flickr Photos
Worldwide wikipedia

Worldwide wikipedia

Worldwide wikipedia

More Photos
Instagram
Breflåda. #vintage #mailbox 1866. @haxpett lär ut hur man redigerar #wikipedia. #worldwidewikipedia #lstskane #malmö
Tidgare inlägg
