Synd om mig?

Synd...Nejdå, jag är inte avundsjuk. Nej, nej, nej…

Varför skulle jag vilja träffa en massa intressanta människor på en o-konferens en fin liten ö (ö-konferens?) i Blekinges skärgård?

Varför skulle jag vilja sitta och höra på smartskallar som kläcker en massa  spännande, kloka och galna idéer om webben och världen?

Varför skulle jag vilja gå på en konferens som formas och skapas av av deltagarna själva?

Varför skulle jag vilja träffa människor som kärleksfullt delar med sig av kunskap och sina idéer?

Eller förresten, eeee, hmmm, det kanske vore rätt så okej att vara där…

Synd att jag inte är där…. jäkligt synd, faktiskt…

Verksamhetsutvecklare med inriktning på webb och nya medier. Statsanställd. Fritidsfotograf och fd arkeolog. Web, development, social web, amateur photographer.

Tagged with: ,
Publicerat i Evenemang, Internet, Web 2.0
6 comments on “Synd om mig?
  1. "Peking" Ulf S. Asp. skriver:

    Just d…

    Femte inlägget 2010, varav fyttio procent IDAG?

    Feber, ADHD eller bara sysslolös? Väntar med spänning (el) på fortsättningen….

    Btw, Jandebra var nog bara obra, samt ett helvete.

  2. Rolf skriver:

    yes, du borde varit där!

  3. ArcAsa skriver:

    Jag tycker det verkar tråkigt, och alldeles tråkigt, och väldigt, väldigt… underbart!!!

    Nästa år i Jerusalem 😥

  4. arkland skriver:

    @Ulf: ADHD kan jag inte bedöma, men har inte riktigt haft nerven att skriva. Det ska ju finnas lust i skrivandet…
    @Rolf: Ja…men jag får träffa en massa spännande statliga verk istället 😉
    @Achasa: Det kan inte formuleras bättre än avd du nyss gjorde…

  5. Martin R skriver:

    Kul att bloggen vaknar till! Fina bilder som alltid!

  6. arkland skriver:

    Tack Martin. Ska försöka att hålla ihop bild och text…

Kommentera

Senaste kommentarer
Kategorier
Flickr Photos
Instagram
Stadion, metro station, Stockholm. #metro #station Gott att se! #linkan Ja, här sitter @kallmanrolf och har det bra. Och jag med.
Tidgare inlägg
