Puts

puts_DSC_0165

Putsad vägg i Rute. 

Verksamhetsutvecklare med inriktning på webb och nya medier. Statsanställd. Fritidsfotograf och fd arkeolog. Web, development, social web, amateur photographer.

Publicerat i foto
8 comments on “Puts
  1. "Peking" Ulf skriver:

    Välspelat.

  2. Beetype skriver:

    ”Putsad vägg i Rute”=fönsterputs?

  3. arkland skriver:

    Beetype: Du når ständigt nya höjder!!

  4. Beetype skriver:

    Jag vet. Jag kan inte hjälpa det.

  5. Tanja skriver:

    Puts väck!

  6. Karin skriver:

    Om fönstren inte syntes så liknar det maräng. Gott. Ännu godare med grädde, chokladsås, glass, skivad banan, färska jordgubbar… jag drömmer visst, men snart är det midsommar!

  7. arkland skriver:

    Karin: Fick plötsligt en känsla av att du är litet godissugen… 🙂
    Tanja: Var får du allt ifrån?

  8. Tanja skriver:

    Jag är förbannat klipsk, vet du.
    Ska du inte länka till mig och mickis snart?

Kommentera

Senaste kommentarer
Kategorier
Flickr Photos
Instagram
Stadion, metro station, Stockholm. #metro #station Gott att se! #linkan Ja, här sitter @kallmanrolf och har det bra. Och jag med.
Tidgare inlägg
