Ännu mer utsikt

havetp1090085

Jag har redan rapporterat om det spännande faktum att man faktiskt kan se havet från toan. Nu ser man ännu mer! Man skulle dessutom kunna säga att havet träder fram mer och mer, vilket lövar gott för framtiden!

Verksamhetsutvecklare med inriktning på webb och nya medier. Statsanställd. Fritidsfotograf och fd arkeolog. Web, development, social web, amateur photographer.

Tagged with: , ,
Publicerat i Uncategorized
6 comments on “Ännu mer utsikt
  1. Tanja skriver:

    Men skryt då. Jag ser ju näääästan stångån från min toa 🙂

  2. arkland skriver:

    Ja, Tanja, Stångån och Östersjön är fullt jämförbara…

  3. "Peking" Ulf skriver:

    Ja jag,…har vatten i mitt glas.

  4. Sávon skriver:

    På Orust ser jag havet…. om jag klättrar upp på taket och tar en stege med mig (en såfdan där vikbar som man kan få att stå utan stöd…), och det blåser så att jättegranarna på grannens mark vajar lite…

  5. Tanja skriver:

    Oh ja. Nejmen, här i Östergötland är vi inte småskaliga eller enkelspåriga. Nej Nej.

Kommentera

Kategorier
Flickr Photos
PhotoWalk Gotland

PhotoWalk Gotland

PhotoWalk Gotland

Fler foton
Instagram
PhotoWalk Gotland. #pwgotland #pwgotland Dog and Wall. #pwgotland
Tidgare inlägg
