Krafttag

På förekommen anledning pågår numera en intensiv kampanj på Ämbetet med avsikt att komma tillrätta med den utbredda och otillfredställande hanteringen av sanitära frågor. Kampanjen kretsar kring begreppen Spolning, Översyn och Porslin. Myndigheten ska inte längre behöva konfronteras av varaktigt övergivna lämningar efter mänsklig verksamhet.

Verksamhetsutvecklare med inriktning på webb och nya medier. Statsanställd. Fritidsfotograf och fd arkeolog. Web, development, social web, amateur photographer.

Tagged with: , , , ,
Publicerat i Kul skylt, Staten
6 comments on “Krafttag
  1. Claes skriver:

    Ja, annars blir det ”Kolera ännu mera” m man säger så… hö, hö, hö

  2. Beetype skriver:

    Skall vi börja i DEN ändan(sic), så tycker jag att det hela är en skitsak…gud vet var detta slutar. Även jag vet var detta slutar.

  3. arkland skriver:

    Ja Bengt, du brukar ju kunna ta såna här trådar ganska långt. Denna gång med benäget bistånd av CT… Ja, var ska det sluta!?

  4. Beetype skriver:

    Jag lägger mig. Bildligen och bokstavligen. End of line. Jag har nog nått ”rock bottom”, botten på rumpan (jag var tvungen att få in det ordet:-).
    Men, för att återknyta till det ursprungliga ämnet; måste borsten fram? Den har dykt upp även på vår arbetsplats. Men, var fanns den på 70- och 80-talen? Jag kan inte minnas den och jag var inte full hela tiden. Questions, questions…

  5. Beetype skriver:

    …och, måste det vara sport på alla TV-kanaler? HV71 har vunnit. Räcker inte det?

  6. Beetype skriver:

    🙂

Kommentera

Senaste kommentarer
Kategorier
Flickr Photos
Instagram
Landvetter. #streetphotography Hållplats. #streetphotography Las Vegas-dansarn och Foto-Barone. Nya bekantskaper på Kungsportsplatsen. #streetphotography
Tidgare inlägg
