Vad var det som hände?

Helt nyligen satt hon i knät och gurglade glatt, denna lätt buddhistisk uppenbarelse. Och nu har hon flyttat hemifrån! Hur gick det till? Nån som vet….?

Verksamhetsutvecklare med inriktning på webb och nya medier. Statsanställd. Fritidsfotograf och fd arkeolog. Web, development, social web, amateur photographer.

Tagged with: , ,
Publicerat i Övrigt, foto
11 comments on “Vad var det som hände?
  1. Stina skriver:

    Lycka till Tanja! Din pappa kan du linda kring lillfingret så vigga honom på pengar så ofta du kan.
    /önskar Tant Stina som du nog inte kommer ihåg…

  2. Pierre skriver:

    Som son till en urmakare gissar jag på att det har något att göra med att tiden går? Man vänder sig om och när man tittar tillbaka har det gått 20 år. Men vad vet jag, det är många år kvar innan jag får uppleva det ur ett föräldrarperspektiv.

  3. arkland skriver:

    @Stina: Den detaljen är avklarad, jag är helvirad, flera varv….
    @Pierre: Jag tror att du är inne på rätt spår. Men var tog tiden vägen?

  4. Pierre skriver:

    Det undrar jag varje dag. Men vem kan svara på det? En naturvetare? Eller nån på filosofiska institutionen? Eller så får man bara accepptera faktumm, det är så det är. Men jag skulle förståss gärna vilja veta hur jag blev 30 år när jag var 8 i förra veckan….

  5. […] resor, trädgård, webb – och litet annat. Och inte alltid så allvarligt… « Vad var det som hände? I egen lya tisdag, april 15, […]

  6. Jeanette skriver:

    Som nybliven mor och med ett halvårs ackumulerad sömnbrist i ryggen tröstas jag av tanken på att de nån gång faktiskt flyttar hemifrån… 🙂 Jag tänker att 18 år går säkert fort – men herregud, hur gammal är jag då?! Lika gammal som du Lunkan? Oh dear…

  7. arkland skriver:

    @Jeanette: Ja, herregud, du kommer att vara lika gammal som jag och ÄNNU snyggare! Kolla på mig! 😀

  8. Tanja skriver:

    Tack för tipset Stina, har nyttjat det flitigt haha 🙂

  9. […] stora tösen lyfte tidigare i våras. Nu är nästa på väg, till främmande land, långt, långt bort… Var det just det […]

  10. […] enligt mig träffande sätt. Bakgrunden är en reproduktion av Keith Haring och reflektionen visar Arkland med äldsta dottern Tanja i interaktion i köket i […]

Kommentera

Kategorier
Flickr Photos
Ledberg.

Ledberg.

2017-06-24_09-07-22

Fler foton
Instagram
Grillad med mos. Tanja! Kretskort.
Tidgare inlägg
