Senglacialt

LArs L

Verksamhetsutvecklare med inriktning på webb och nya medier. Statsanställd. Fritidsfotograf och fd arkeolog. Web, development, social web, amateur photographer.

Tagged with: , , , , ,
Publicerat i foto, Island
5 comments on “Senglacialt
  1. arkland skriver:

    JAg visste inte riktigt vad jag skulle skriva för bildtext, men nu kom jag på ett förslag: ”Var är renen?”, med skorrande ”r”, förstås.

  2. Ulf skriver:

    Bildkritik: En synnerligen välkomponerad bild där mannen i grön luvjacka ger en proportion till landskapets storhet.

  3. arkland skriver:

    Det tackar vi för. Ska även framföras till den då 14 åriga Iris Lind som figurerar i den gröna jackan.

  4. Ulf skriver:

    Då blev landskapet genast lite mindre storslaget. Men bara en aning. Jag som trodde det var en man som urinerade en hel blå flod. Fy skäms på mig.

  5. Sávon skriver:

    Här får du låna en ren av mig. Min pappa kallade mig alltid för Miesse (uttalas misse, betyder lilla renkalv), när jag var liten tjej.

Kommentera

Kategorier
Flickr Photos
Sankt Sigfrid.

Sankt Olofsholm, Gotland

Sankt Olofsholm, Gotland

Fler foton
Instagram
Out walking. #bnw_butnot #monochrome #blackandwhite #blackandwhitephotography #gotland #sweden Bra grejer... Mot stolen i solen.
Tidgare inlägg
