Snart är det hjul

Lars L

Bjarni tillägger 2/12-07: ”Bilden är tagen från Núpsstaður. Berget i bakgrunden heter Lómagnúpur. Skaftafell ligger í det blå diset längst bort.”

Verksamhetsutvecklare med inriktning på webb och nya medier. Statsanställd. Fritidsfotograf och fd arkeolog. Web, development, social web, amateur photographer.

Tagged with: ,
Publicerat i foto, Island
5 comments on “Snart är det hjul
  1. Sávon skriver:

    Aaaah! Fjällkvanne, norska fjällen(?)…Då har nog du förlåtit mig också? Då är du nog inte sur på mig mer?

    Jag skrev till Claes och bad om ursäkt, han har ju gett mig ett fantastiskt år med sin underbara bok, om Västergötlands fornminnen (fast jag visste inte att det var han som skrivit den förrän senare). Jag har rest runt i detta landskap nästan ett helt år med hans bok i min hand. Fjällkvanne har jag massor av i min trädgård i Västergötland, tagit med från Lappland.

  2. Martin R skriver:

    O så vackert! Var är det någonstans?

  3. Claes skriver:

    Savon och Martin: Det är ju Island, sydkusten, ser ni inte det?

    Savon: Tack ska du ha. Arkland, han är av den förlåtande, storsinta, låta-udda-vara-jämt-typen så det blir nog inga problem.

  4. arkland skriver:

    ”Lars is land”, som det skulle ha hetat på Facebook.

  5. arkeologen skriver:

    Mycket vackert vykort 🙂

Kommentera

Kategorier
Flickr Photos
Clouds

Snö i motljus

Tall

Fler foton
Instagram
Going down. #streetphotography #blackandwhite Dåligt väder i Kalmar? Photographing.
Tidgare inlägg
