Höst i trädgården # 2

Tecknen på att växtsäsongen går mot sitt slut är tydliga. Till och med de litet mer motspänstiga växterna hänger med huvudet. Och de ”igelkottslika” har gått i ide.

Lars L

Lars L

Verksamhetsutvecklare med inriktning på webb och nya medier. Statsanställd. Fritidsfotograf och fd arkeolog. Web, development, social web, amateur photographer.

Tagged with: , ,
Publicerat i trädgård
3 comments on “Höst i trädgården # 2
  1. Sávon skriver:

    Imorse vandrade jag upp till Hundarnas berg, Hunneberg. (Kanske fått namn av folket med hundhuvuden, varghuvuden?) Gick efter kanten tittade ner på ett fantastiskt dimhöljt kulisslandskap, som sträckte sig från bergets fot bort mot söder, från en klarblå bergshimmel. Först var det alldeles tyst, inte en fågel, inget ljud…Jag kom fram till ett stenröse, en grav, där den döde kan titta långt bort till fjärran, se sina fränder komma…jag…kanske…och då såg jag en stor vacker älg titta på mig bakom en omkullfallen tallrot.
    Fåglarna började precis sjunga. Underbara morgon.

  2. arkland skriver:

    Aha, kungen lyckades inte knäppa alla älgar i år heller… shit happens. Jo, håller med, det är litet speciellt med platåbergen och landskapet runt däromkring.

  3. Wendela skriver:

    Hej hej, jag är en känd fotograf som tycker att du tar väldigt fina bilder. Jag undrar om du skulle vilja jobba med mej? Jag har ett eget företag och maila mej om du är intresserad. Själv är jag 36 år och har 4 barn. Du kan också ringa 021-36 90 11
    Jag bor i västerås. Mitt företag heter ”photos 4 you”

Kommentera

Senaste kommentarer
Kategorier
Flickr Photos
Instagram
Äntligen litet ordning på molnkonfigurationen. Kan detta vara en tjänsteskateboard, månne? 
#attjobbapåraä #art #exhibition #limitless #borås #abecitakonstmuseum
Tidgare inlägg
