Portalsnubbe

Äskhults by, HAlland: Foto Bengt W

Nu är det så att jag fyller år idag. Därför tänkte jag i all blygsamhet vältra mig i min egen person. I form av denna bild som togs för drygt ett 20-tal år sedan. Som framgår av bilden har jag en naturlig fallenhet för portaler. I detta fall en portal som är allt för liten för mig. Platsen är Äskhults by i norra Halland. Beetype tog bilden, och han var snäll och skickade den istället för den låda whiskey han borde ha skickat! Hur mycket jag fyller? Drygt 30-40 nåt, drygt….

Verksamhetsutvecklare med inriktning på webb och nya medier. Statsanställd. Fritidsfotograf och fd arkeolog. Web, development, social web, amateur photographer.

Tagged with:
Publicerat i foto
10 comments on “Portalsnubbe
  1. Stina skriver:

    Med en enkel tulipan etc.

  2. Ulf skriver:

    Grattis! För att vara så ung måste jag säga att du uppnått en ansenlig visdom. Av bilden framgår även att du var en ovanligt lång och ståtlig 10-20 åring.

  3. Michael Dahlin skriver:

    Grattis Lars Ove på 48års dagen eller förlåt 28 års- dagen.

    Vi Virum tillägnar dig en nyfunnen vildsvinstand, kommer med posten V 48.

  4. Christina skriver:

    Åh, vad bra, då har jag anledning att fira ikväll. Jag fixar en knippe lamkotletter, greksallad och färskpotatis. Mannen får fixa vin, ungarna kan få Rootbeer (smakar som svensk hostmedicin, men de tycker tydligen om svensk hostmedicin). Sedan skålar vi för dig! Grattis!

  5. arkland skriver:

    Tack! Najs.

  6. Martin R skriver:

    Grattis killen! Angående din ålder måste jag tyvärr meddela att du begått misstaget att publicera arkeologiska skrifter, vilket innebär att VITALIS har ditt födelseår och bara väntar på att få registrera ditt dödsår också. (-;

  7. arkland skriver:

    Martin: Jag visste att jag skulle få äta upp det där med de arkeologiska skrifterna. Ja, vi gör ju alla våra misstag här i livet…penitens. 64 poster i Vitalis- det är väl rätt bra!? Det här är den jag är mest stolt över:
    http://193.10.40.119/F/BL5X91TDUSY648GP1GD1KXBUVLXEV3LVM8K6C7H9I139BGIXCC-02150?func=full-set-set&set_number=002238&set_entry=000007&format=999

  8. Beetype skriver:

    Jag hade bara 21 poster…:-(

  9. arkland skriver:

    Det är inte försent att bättra på statistiken! Loser!

  10. Beetype skriver:

    Det är nog dags att gräva riktigt djupt i högen med foton. Något komprometterande tror jag är av nöden minsann!

Kommentera

Senaste kommentarer
Kategorier
Flickr Photos
Instagram
Äntligen litet ordning på molnkonfigurationen. Kan detta vara en tjänsteskateboard, månne? 
#attjobbapåraä #art #exhibition #limitless #borås #abecitakonstmuseum
Tidgare inlägg
