Barn, nu blir det Arn!

Arn på G

Såg just att filmbolaget börjar att göra reklam för Arnfilmen del 1. Ska ha premiär juldagen 2007. Här finns en filmsnutt! Det är tydligen enwebbplats på gång. Just nu är det inte så mycket på den

Verksamhetsutvecklare med inriktning på webb och nya medier. Statsanställd. Fritidsfotograf och fd arkeolog. Web, development, social web, amateur photographer.

Publicerat i Arnland
5 comments on “Barn, nu blir det Arn!
  1. Johan C skriver:

    Trailern får mig att vilja se mer. 🙂

  2. arkland skriver:

    Jag fick litet Gladiator-estetik-känningar av trailern. Fast mindre sol…

  3. Johan C skriver:

    Det ser jag som något positivt. Bara Stellan i skägg gör den värd att se. 😀

  4. David skriver:

    Nja, Stellan hade skägg även i Kung Arthur och den var inte värd att se. Och då var han ändå en folkmordisk saxare där och inte en Guillousk medlem i Palestinagrupperna och/eller FNL.

    Fast jag tyckte också trailern var bra. Påminde om Kingdom of Heaven tyckte jag – handlingen har vissa likheter med KoH oxå.

  5. arkland skriver:

    Ja, jag såg KoH för någon månad sedan. Det fanns ganska mycket som påminde om Arn-berättelsen. Man kan nog räkna med att det kommer att jämföras friskt mellan de två rullarna..

Kommentera

Senaste kommentarer
Kategorier
Flickr Photos
Instagram
Stadion, metro station, Stockholm. #metro #station Gott att se! #linkan Ja, här sitter @kallmanrolf och har det bra. Och jag med.
Tidgare inlägg
