Allmänna reklamationsnämnden…

Det här glada gänget verkar spela in en film om ARN.

gunnlaugurj_kallepe.jpg

Vad jag inte förstår är att bilden finns på en sida från Västergötlands Museum

Verksamhetsutvecklare med inriktning på webb och nya medier. Statsanställd. Fritidsfotograf och fd arkeolog. Web, development, social web, amateur photographer.

Publicerat i Arnland
2 comments on “Allmänna reklamationsnämnden…
  1. Pierre skriver:

    Eftersom jag redan varit lyckosam i mitt gissande så ger jag mig på det här också: Kan det ha att göra med att en viss författare lanserat hypotesen att ARN grundade det Svenska riket? Hur det i sin tur ska tolkas kan man undra, men kanske tidigare riksbildningsförsök hade brutit mot konsumentlagstiftningen? Det där kan du säkert bättre än jag.

  2. arkland skriver:

    Där har du onekligen en spännande vinkling på riksbildningsprocessen. Nä, jag kan inte så mycket om det hela. Men om man får döma av de glada nunorna på bilden så verkar det vara ett kul projekt – riksbildningen, alltså!

Kommentera

Senaste kommentarer
Kategorier
Flickr Photos
Instagram
Äntligen litet ordning på molnkonfigurationen. Kan detta vara en tjänsteskateboard, månne? 
#attjobbapåraä #art #exhibition #limitless #borås #abecitakonstmuseum
Tidgare inlägg
